SUKCES NA 100% – GWARANCJA SATYSFAKCJI LUB ZWROT PIENIĘDZY – SZYBKA DOSTAWA

FAQ

Jaki okres obejmuje gwarancja?

Zgodnie z Ogólnymi warunkami sprzedaży nasze artykułu obejmuje roczna gwarancja. Wszelkie usterki techniczne są podstawą do bezpłatnej wymiany produktu.

W jaki sposób mogę uzyskać fakturę na firmę?

Żaden problem, wystarczy wpisać nazwę firmy podczas dokonywania zakupu. Faktura zostanie dołączona do przesyłki, a jej kopię wyślemy pocztą elektroniczną.

Gdzie mogę znaleźć instrukcję obsługi?

Instrukcja obsługizostanie dołączona do przesyłki. Można ją również znaleźć na naszej stronie internetowej, w zakładce poświęconej danemu produktowi.

W jaki sposób uzyskać zwrot pieniędzy?

Należy spełnić następujące warunki:

1. Przedstawić dowód zakupuNoLeaky®.

2. Przedstawić zaświadczenie z warsztatu będącego podatnikiem VAT, w którym stwierdza się, że w pojeździe doszło do uszkodzenia uszczelki głowicy silnika lub że pojazd został przeznaczony do kasacji, lub fakturę potwierdzającą późniejszą mechaniczną naprawę uszczelki głowicy silnika.

3. Przedstawić numer rejestracyjny pojazdu.

Należy również wziąć pod uwagę następujące punkty:

1. Możliwy jest jeden zwrot kosztów na pojazd.

2. Wniosek o zwrot kosztów należy dostarczyć w formie pisemnej, nie później niż 30 dni od dnia zakupu produktu.

Ile czasu trwa dostawa?

W Europie standardowa dostawa DPD zajmuje 48 godzin od momentu nadania przesyłki. Przesyłkę nadajemy tego samego dnia lub najpóźniej następnego dnia. Można również wybrać przesyłkę DHL, która zajmuje 24 godziny od momentu nadania przesyłki.

Nie widzę mojego pytania na liście, co mogę zrobić?

Skontaktuj się z nami drogą mailową na adres contact@noleaky.com. Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.

.